Uluiala, infiorare, sticle goale :)

A facut exercitiile DR si inca le mai exersez pana plec la 15.30 sa ma vad cu amicul curier, ca sa-i dau telefonul, la mall. Curier cu studii superioare. Sta cu maica’sa (inofensiv, deci šŸ™‚ iar singura lui placere e bautura cu masura, in weekend la tv. am fost colegi de liceu, ne cunoastem de mult timp si cu toate acestea ne vedem rar, atunci cand imi aduc aminte. :)) Mergem la librarie si dupa dam tura de parc. 10.000 pasi.

Ps: azi am terminat cartea the M test, iar incognito este in progress. Acum ma duc sa-mi fac niste spaghete integrale cu o pulpita de pui. (Dimineata la 3 m-a trezit o durere de stomac.)

Pss: bine ca am fost si la cofetarie (cea mai buna din sector:) si astfel am facut tura de parc cu alt tonus. Acum parca imi sclipesc ochisorii. :))) Am luat si carticica, o citesc maine dupa care i-o las mamei la cutia cu scrisori. Am grija de sanatea ei psihologica cat pot, deoarece momentele de curatenie sufleteasca eu nu le uit asa usor. La 21.30 somn usor. Multumesc!

Leave a Reply

