Virulent

Prea multe sedinte de confirmare a sinelui nu sunt ok. Acum imi interzice sa o vad pe mama, sa nu mai vorbim la telefon sau sa nu trec pe la ea. Si ne vedem pe ascuns. Mai nou o denigreaza fara vreo remuscare iar de fiecare data cand ne vedem imi spune acelasi lucru cum s-a intamplat si azi. Doar ca de aceasta data am ripostat nu i-am mai dat apa la moara. Azi am facut curat in detaliu si mancare buna. Dupa ce ne-am contrat, mancarea nu a mai avut gust. Maine dimineata exercitii (m-am ingrasat de la fructe). 🙂

Leave a Reply

