inaltator

Port un brant la picior si pana ma obisnuiesc mai dureaza putin. Ieri am fost la un interviu aproape de casa si este pentru un post care presupune realizarea de prezentari. Eu nu am facut in viata mea o prezentare dar zic… hai sa incerc. Si ii dau un raspuns pozitiv in legatura cu proba de lucru: ok accept provocarea, trimite-mi detalii. Si astept detalii. Imi trimite doar un flier si nici un detaliu pentru un proiect mai mare, cu mentiunea sa intreb eu. Mi-a dat de facut un task fara detalii si azi ma suna sa ma intrebe de ce nu am sunat pentru detalii… iar acum doreste sa-mi trimita mai multe informatii ca sa nu pierdem timpul. Intre timp eu am facut rost de o super idee pentru prezentare (am sunat un prieten 🙂 (o tipa care lucreaza doar pe asa ceva) dar azi mi-am schimbat parerea… tonul era poruncitor si nevrotic, m-am si speriat….  In continuare insista sa o sun ca sa nu pierdem timp, ca sa-i livrez prezentarea mai repede (maine). Sa-i livrez idei castigatoare de pitch. Ii voi explica in scris ca nu pierdeam timp daca imi trimitea de ieri brieful. Chiar voiam sa o impresionez….

PS: acum s-a razgandit si mi-a trimis brief pentru 2-3 slideuri, cu alta tema. Off… m-a ametit….

Next. Joi am un alt interviu tot pentru account manager. 🙂

PS: i-am cerut ieri Mirelei o prezentare de BTL si spre uimirea mea mi-a trimis. Mi-a trimis mai multe. Nu mi-au folosit dar… felicitari pentru flerul la oameni. :))

Leave a Reply

