Cooperare

Azi am urcat 6 etaje de 2 ori. Sunt obosita dar sesiunea de azi m-a inviorat (motivat) si am inregistrat-o pe telefon deoarece este foarte valoroasa. Astfel pot accesa mai usor informatia. Important: te-ai miscat foate mult in sensul de diversitate. Parca pluteai. Miscarea de acest gen ma inspira si pe mine sa ma gandesc la propria flexibilitate. Acum vine metroul. Vorbim. Somn usor si multumesc. šŸ¦

Ps: am stat sa-i arat exercitiile de yoga (pe care nu cred ca le va face corect) iar acum stau in statie 23.37. Primul taxi e al meu. :)))

Pss: pai si punctul 2? il am eu pe telefon si maine il reascult la casti (sesiunea e in siguranta la mine, nu dau share la nimeni) somn, acum 00.15.

Leave a Reply

