zile matinale

Pe la ora 17 am inceput sa resimt oboseala… un ceai verde poate ca o sa fie bun data viitoare. Azi am sunat-o pe tipa de la agentie si mi-a spus ca o sa-mi dea un raspuns abia marti. Ostila femeia la telefon.

Per total, m-a agitat ziua de azi. A venit colega-actrita la birou cu fata ei de 6 ani. Copila ne-a imbratisat pe toti, sefei de la marketing i-a spus si “te iubesc”… dar, vezi tu, uite asa ajung unii adulti sa spuna, sau sa faca niste lucruri pe care nu le simt cu adevarat…. am observat ca acum este moda parintilor care isi antreneaza copiii sa daruiasca si sa primeasca imbratisari neinsemnate si/sau neadevarate…

Pe maine dimineata. 🐦

http://www.contributors.ro/cultura/pupatura-senatului/

Leave a Reply

