“Tineretea tine de caracter”

De la exercitiii simt o imbunatatire colosala. Sunt mai puternica. 🙂 Autocontrol: imi place aceasta rochie de la H&M Rochie maxi din șifon 159,90 LEI 229,00 LEI dar o sa astept pretul corect. 🙂

http://www2.hm.com/ro_ro/productpage.0398579002.html#Gri-închis

E o chestiune de caracter tineretea, eu mi-am pastrat apucaturile din tinerete. Sunt un om ambitios, muncitor, dar imi plac glumele in continu­are si va marturisesc ca si acum imi amintesc niste cantece deo­cheate, invatate de la fratele meu, pe care mi le cant singur si ma distrez. Asa suntem. Unii imbatranim de tineri, altii ramanem copilarosi. Unii chiar poate prea copilarosi. NEAGU DJUVARA

https://www.tabu.ro/neagu-djuvara-tineretea-tine-de-caracter/

Leave a Reply

