FONDNESS AND ADMIRATION

De diminata la radio am auzit acordurile unei melodii si… pentru ca stiam despre cine este vorba nu am zapat (nu am schimbat canalul:). Am ascultat-o cu sentimentul de recunostinta ca stiu cine este Neruda, ca stiu muuuuulte lucruri nestiute, dar si pentru ca existi in aceasta epoca: 🙂

1 Loving
2 Sensitive
3 Brave
4 Intelligent
5 Thoughtful
6 Generous
7 Loyal
8 Truthful
9 Strong
10 Energetic

PS: tu imi aduci aminte de scopul meu suprem: Pursue Meaning Instead of Happiness. Multumesc!

PSS: insurati? promit solemn sa nu le mai rezolv problemele, niciodata, never, nunca en mi vida. :))

Leave a Reply

