Pauza de ruminatie

Toata sesiunea m-a bruiat tiza mea, dar bine ca mi-am notat. Era incarcata negativ, respira greu, agitata, se foia etc… Sefa mea este super volatila, la extrema volatilitatii si a fost o incantare sa o cunosc. L-a facut pe colegu’ din om-neom. Simt durerea despartirii, dar acum nu asa de rau.

Azi o sa dau tura de parc cu amica Cristina inainte sa plece in Irlanda. Abia ce s-a obisnuit cu soarele nostru.

Pe drum, Elis mi-a povestit ca e volatila in relatie. Cine ar fi crezut. A avut o relatie de 9 ani. Dupa curs s-a dus la Pilates. Azi s-a trezit mai greu si de aceea nu a stat, in prima banca cum a zis ea, langa mine. Imi place de ea. (parca am mai zis :)).

Am fost la mama (a facut pomana:) careia i-am povestit ca finalul conteaza. Era pozitiva si optimista lucru care m-a echilibrat si pe mine.

PS: Scoala de Sarutat acceseaza emoศ›ii placute si poate si niste parteneriate cu kissFm. :)))

RAPORTUL DE 5:1 ๐Ÿ™‚

Acum treburi administrative si un orez. Iar mai tarziu revin cu niste poze din parc. Natura da din nou semne de viata. ๐Ÿญ๐Ÿฆ๐Ÿฅ๐Ÿฃ๐Ÿง๐Ÿ

Ps: a mai crescut o foaie la trifoi.

dav

Leave a Reply

