follow-up

Un interviu foarte slab. Nu m-au intrebat nimic valoros despre toti anii mei de experienta profesionala, era totusi intrigata managera de ce vreau sa ma intorc in aceeasi firma si nu ma duc la altii… sau intrebari de genul cum ma intelegeam eu cu colegii si pe cine cunosc si ce vreau eu de la acest job, de planner, nu de manager…

Managera a stat tot interviul cu mainile in san. Intr-adevar m-am dus aranjata.. :)) A fost si un test despre formule matematice deci… se pare ca viata mea nu va depinde de acest interviu… HR-ista era o grasa nepregatita profesional… si uite cum de aici mi-am dat seama ca oricine va incerca sa-mi striveasca stima de sine nu va mai reusi. Si azi trimit cv-uri si nu renunt la starea mea de optimism. 🙂

PS: la receptie era seful pe grup de la financiar pe care il cunosc de multi ani si cand m-a vazut a strigat in gura mare: Ce faci fatooo. Eu i-am soptit: la un interviu :)))))

Puloverul de pe mine mi l-a facut cadou azi colega de la receptie. Wow!

dav

Leave a Reply

