Jumate din dulciuri, la mine :))

Tot drumul am facut terapie la telefon cu sor’mea. Mama pe partea cealalta. Diferenta este ca dulciurile pe care le primeste de la ea le imparte cu mine. :)))… Cand am vazut ca mi-a luat locul imi venea sa o parui. :))) O senzatie negativa am avut, dar mi-a trecut. Sesiunea de azi m-a luminat. Multumesc. Luiza avea un miros urat, de mi-a intors nasul. Spune-i Luizei, ca sa priceapa Catalina. :))) Mi-au placut bomboanele ei de azi. E pe drumul cel bun… Numarul 17 e special pentru mine din mai multe motive… In ceea ce-l priveste pe colegu’ eu mai am de rezolvat un singur lucru: inainte sa plec vreau sa-mi arate cum se fac consumurile. A trecut mult timp, softul s-a mai schimbat, de aceea el este cheia de acces. E vital sa stiu softul de care va depinde munca mea… Tu ai mai slabit putin, cel putin din unghiul de azi. Si maseaua e din aur? :)))))))))

Eu acum am un nou sens: specializarea pe emotii. 🙂 acum curatenie si studiu. Revin cu follow-up.

Curs gratuit de budism la harvard

https://www.edx.org/course/buddhism-through-its-scriptures-harvardx-hds3221-3x

Leave a Reply

