Neon

Toti colegii s-au comportat cu mine ca niste vulturi, dar absolut nimeni nu s-a gandit ca decizia o ia patronul…

Discursul de azi a avut un usor aer trist, deoarece substratul nu este usor accesibil. Aceasta usoara tristete a subliniat adevarata valoare a cuvintelor. Raspunsul este “da”, corpul este mai frumos, deoarece accesul la cunoastere face ca mintea constienta sa pretuiasca si corpul. Sexul nu este atat de important, deoarece odata ce devii dependent de orgasm, deja inseamna o grija in plus (pentru mine). Alegerile unei minti frumoase sunt in favoarea corpului si a mintii. Le protejeaza in egala masura! Celalalt te poate iubi atat cat te iubesti tu pe tine. Iar a invata sa te iubesti este un efort teribil. Presupune o transformare radicala. Ideile frumoase de azi sunt inestimabile deoarece capacitatea mea de a detecta frumusetea le-a reperat. Cu adevarat te-ai conectat emotional la grija si preocuparea pentru celalalt. Azi am detectat efortul, generozitatea (+10min) dar mai ales frumusetea ascunsa din cuvinte. Incredibil ce efecte poate avea glasul unui om. Pentru ca mie imi place sa rezolv enigme. 🙂

Am ramas fixata pe idei si preocupata ca am multe carti de citit dar nu apuc sa citesc nici una. Azi incep cu ultima… Acum parca simt o datorie morala, o incredere deplina in judecata ta emotionala, motiv pentru care as vrea sa ma aliniez si eu la acest nivel de asteptari.

Azi m-am intalnit cu vecina de 76 de ani, pe care o admir mult, deoarece este un om frumos in interior. Mai ales corect. A zis ca are sa-mi dea inapoi 60 ron de la intretinere deoarece a gresit calculul. Am vorbit mai mult azi, tocmai ce-i facuse sorei pomana de 6 saptamani si din povestile ei am retinut un lucru valoros: mi-a spus ca binele este mai putin in comparatie cu raul, adica lucrurile dureroase care se intampla in viata sunt mai numeroase. I-a murit barbatul, dupa care mama si acum sora. Ea nu are copii. A ramas singura pe lume, fara pofta de mancare. I-am repetat de mai multe ori sa manance… in shimb ea mi-a adus niste coliva, cina mea din aceasta seara. Mai ca-i venea sa planga, dar s-a abtinut. Imi place mult nobletea ei, plus cum gateste. 🙂

De aceea binele este pretios, deoarece il gasesti greu  asa ca iti Multumesc pentru manunchiurile de fapte/actiuni/idei/ ganduri frumoase!

(Iustina, mi s-a parut azi putin schimbata, imbatranita…)

De ce neon? Deoarece vreau sa fac o schimbare-soc :))! Vreau sa ma distantez de oamenii mediocri si superficiali si vreau sa-mi creez obiceiuri noi. Imi doresc sa ies din tipare! M-am semnalizat, acum sunt vizibila, partieeee :))

dav

Leave a Reply

