Patru milenii de poezie în tălmăcirea lui Lucian Blaga

Mi-am cumparat aceasta carte cu 3 lei…. Al naibii WhatsApp :)) aseara iar a scris colegul impresii de la parada si i-a raspuns colega (Bravo D), iar azi au venit amandoi fresh. :))) Gata, eu mi-am luat mana dupa el. :))))))) Colega mi-a adus azi 2 borcane de gem. Doar le-am eliberat calea. :)))  Este fascinant acest proces rastalmacit de impresii si perceptii, dar acum este timpul sa ma retrag, deoarece scopul meu a fost atins: acela de a-l deslusi.

Acum sa ma apuc de tradus un articolas pentru ca am timp. Traducând – m-am simţit crescând.

http://www.libhumanitas.ro/patru-milenii-de-poezie-in-talmacirea-lui-lucian-blaga-humanitas-2012.html

Leave a Reply

