Sherlock Holmes (de Romania :)

Seara am adormit la 21.oo si m-am trezit la 12.00 noaptea, satula de somn. Am inceput sa scriu colegului lucrurile nespuse pe care le avem in minte. Rezultatele investigatiei mele in legatura cu colega-actrita au ajuns la o concluzie. I-am povestit clar si la obiect cum sta treaba. Azi de dimineata a dat pe grup o poza cu rasaritul. Eu ii trimit un emoticon cu soarele… Zilele mele sunt numarate aici, de aceea sper doar la o atitudine pozitiva. Lina.

PS: soc, dupa mai mult timp, azi, colega mi-a luat locul (ca sa zic asa) si s-a asezat la masa langa colegul… el a mancat repede, dupa care a plecat primul in birou. :)))))))

Primul meu articol aici:

http://psihologuldinmine.strikingly.com/

Leave a Reply

