Autoreglarea emotionala

Acum colegii incearca sa-mi stirbeasca nevoia de competenta, dar maine gasesc eu solutia ca sa echilibram balanta… maine e 1 si sper sa am feedback final…

De la birou am fost direct la o macelarie si mi-am luat costite de berbecutz. Acum sunt la cuptor. Nu mai stiu gustul, sau daca am mancat vreodata berbecutz, dar am pus vin si usturoi. Deja miroase bine. 🙂 Tantia de la macelarie mi-a facut discount 2lei, iar administratora la intretinere 60 de bani. :)) Trebuie sa mananc mai bine ca sa am energie. Maine dimineata imi fac orez cu lapte si piure care sa mearga la costite, plus exercitii. 🙂

Ps. Grupul nostru zici, poezia mea e brici. 🙂

Pss. Gura… zîmbea fără răutate, împresurată de un puf bălan pe care nu-l atinsese încă briciul. SADOVEANU

Psss: eu cand o sa plec din firma o sa imi iau ramas bun doar de la un singur om:

Ea
si-a intors numai atata chipul
cat sa-i fie profil peste umar,
si-a spus ceva din care am auzit
daca am auzit…

Leave a Reply

