Mintea deschisa (sau un inceput macar)

Colegul vine si le spune colegilor ca sunt cel mai vechi om din birou…  iar acum vin eu si adaug ca s-a facut o nedreptate… totusi stiu deja ca vietii nu-i pasa. Din toata aceasta experienta, sunt recunoscatoare pentru suportul colegului deoarece am avut o colaborare frumoasa.

Ieri imi povestea amica cristina ca in irlanda ei au doar un dulapiour si o cutie pe care in fiecare dimineata o pun pe un alt birou. Da, in fiecare zi se aseaza in alt loc, acolo unde gasesc un birou liber. Ei nu au un birou asignat, ci se aseaza acolo unde este liber. Wow! Acest lucru mi se pare extrem de provocator…

Daca ea se poate adapta… atunci pot si eu exercitii in fiecare dimineata. 🙂

Leave a Reply

