Cu simt de raspundere

Am ajuns la 19.45 si am mers mai mult de 10.000. Acum m-am calmat. Momentan sunt ingrijorata cu job-ul. Inca astept sa vad ce se va intampla de maine, deoarece azi am trimis ultimul fisier. Sunt cu job-ul in pioneze, dar ceva mai important se intampla acum. Recunosc ca-mi place sa ma impinga cineva de la spate. Asa am fost crescuta… dar ma voi dezvata de acest obicei. Maine o aspirina, exercitii si pe cat posibil trebuie sa evit cearta la birou. E o perioada mai agitata zilele acestea pana aflu ce-mi rezerva viitorul (temporar ). Acum ma culc devreme, pe maine dimineata. Multumesc!

Leave a Reply

