bine ca mi-ai adus aminte

Ieri doar a mentionat (poate intentionat) cuvantul nevasta, iar pe mine m-au apucat instant spumele. 🙂 Azi a venit racit si spasit. Curios…

Ai mare dreptate in legatura cu detaliile intime, aici sunt total de acord ca acestea sa nu fie impartasite de cei doi parteneri. Am mai observat ca din toate, doar doua colege au copii…iar catali.. este acum intr-o mare disonanta cognitiva… :))

Elogiul candorii

Stiu sa intreb
Despre miei, despre flori.
Odata-ntr-o padure
Am sarutat un izvor.

Stiu ce uimita-i
Culoarea albastra.
Am o gradina
Si o fereastra.

Mai am si o carte
Foarte subtire
In care nu-ncape
Decat o iubire.

Pot sa-mi iau locul
Langa tine, pe stea ?

– Da, spuse printul
Esti prietena mea.

Nina Cassian

Leave a Reply

