Smelly

Am ajuns la 20.30 pentru ca am mers pe drumul meu obisnuit, peste 10.000 fara bratara. 13.000 arata telefonul. 🙂

Sa-ti povestesc. Am un coleg care sta in fata mea lateral. Avem birourile lipite. Vreo trei zile la rand cand a fost intr-o perioada stresanta mirosea asa de urat incat avem senzatia ca vomit. Un miros puternic, de gunoi, cred ca-i miroseau sosetele :)) de-ti intorcea nasul pe dos. In iarna aceasta a avut o raceala urata de a trebuit sa ia antibiotice deoarece nu mai putea sa inghita. Si acum de fiecare data cand pleaca de la birou se da cu sprei. E un obicei. In concluzie ai mare dreptate. Oare ti-am spus vreodata ca faci o treaba minunata!

M-am gandit si la varianta cu dansul de la curs. Pai stii ce faceam eu in locul Laurei. Ma duceam sa invit un strain la dans si dansam si eu la fel. Ce atatea discutii. :)))

Acum citesc mai multe despre miros ca mi-ai dat idei. E un experiment pe care poate o sa-l pun in practica la vara. :)))

Leave a Reply

