Parca nu a trecut timpul (asta e senzatia)

Te-am regasit ca ultima data. Parca nici nu au trecut atatea luni. Asa am impresia. Neschimbat (vizual). Poate chiar mai bine. Mai relaxat. Fara bratara si clasicul format. Si focusat pe nevoile celuilalt. 🙂 Cuvintele mele sunt infime, pe langa frumusetea simtita de tine. Acum.

Evident ca nu am invatat toate persoanele dar pentru ca nu m-ai pus in incurcatura la curs am invatat numele la toate fetele si am fost atenta. Si acum am o energie de nedescris. Am vorbit cu fetele (catalina si elis) am turuit verzi si uscate. Dupa care am alergat dupa masina si acum sunt acasa, imbaiata (23.30). O sa ma duc la Elis la dentist si pentru ca o voi vizita destul de des ne vom imprieteni. Usor, usor. Sa nu dau totul din prima, cum am tendinta 🙂 Asta e una din motivatii, sa-mi fac macar o prietena. Multumesc! 🙂

Ps: va scad cheltuielile :)) ca nu mai cumparati soseste :))))))))))))))))

Acum sa vedem cand adorm. Multumesc din nou. 🙂

Leave a Reply

