Constructive thinking

Azi am lucrat de acasa (in picioare) si acum ma relaxez putin. De dimineata am reinceput din nou exercitiile cu intentia sa nu mai fac pauza deoarece restartul este mult mai greu. Azi la 4 e petrecerea in cartierul vecin si ma duc pe jos. E petrecerea de care iti povesteam. Acum pot observa greselile pe care le fac mamicile. Nu am vreo speranta sa ma ajute cu o vorba buna de job, pentru ca nu e in interesul ei. Ma duc sa socializez putin dupa care ma intorc tot perpedes. 🙂

Ps: cand am coborat scarile m-am intalnit cu administratora care era imbracata in negru. M-a anuntat ca a murit sora ei, cea de care iti povesteam ca e desteapta dar ca nu se duce la medic. A fost pe neasteptate. Accident vascular. Inclusiv m-a invitat la inmormantare la craiova (ma placea). Off, imi pare asa de rau… mi-am adus aminte sa-ti zic ceva. Sora vrea sa fie la craiova ca mai mult a fost crescuta de o bunica iar vecina la bucuresti unde e mama ei. Deci pana la urma oamenii vor sa fie ingropati langa persoana de care sunt atasati cel mai mult. (Daca au acest noroc)

https://www.theatlantic.com/business/archive/2017/01/undoing-project/511958/

Leave a Reply

