Valoarea timpului

Un nou orizont inseamna pentru mine prioritizarea timpului. Incep sa realizez ca timpul se ingusteaza si ca nu mai apuc sa construiesc lucruri care acum incep sa prinda contur sau importanta. Sunt intr-o noua etapa din viata mea. Mai asumata. O familie a mea. Asta imi doresc acum. Colegul din vizor are multe pete negre si oricat ar incerca sa dea cu var peste, acestea n-or sa dispara usor. In comparatie cu el, viata mea mi se pare un lux. Azi o sa meditez la gaurile negre adica la timpul pe care il las sa curga hai hui…

Curatenie generala si tura de parc azi. 🙂

Leave a Reply

