In seconds

Ce ciudat. De la fericire la tristete intr-o secunda. Ca un fulger. Ieri colegul a aprofundat relatia cu colega de la receptie. Radeau si conversau frumos. Dupa care m-am dus si eu sa iau pulsul colegei care s-a indragostit lulea. Dar a venit si el intre timp si a parut ca-l controlez. Dupa care am vrut sa ma duc cu treaba la el dar mi-a zis ca are treaba cu sefa. O respingere pe masura. M-am suparat groaznic. Iar am somatizat si azi ma luase tusea de la aerul rece de afara. Decisa sa-l ignor azi. Zis si facut! Eram convinsa ca-mi imita pozitia insa nu a fost asa. Azi a venit de mai multe ori in birou si inclusiv a povestit cum petrece de sarbatori. In schimb colega uita un lucru. Acum a schimbat barca iar eu observ lipsa ei de modestie interioara. Oricat de buna si altruista este incerc sa nu intru intr-o competitie vizibila cu ea. E vorba de status. 🙂 Si mai observ ca eu ma supar cand nu-mi convine ceva iar el vine si ma impaca de fiecare data. poate ca-i e frica sa nu plec de la job. Aaaaa da, am o veste bunaaa. Ca prima de craciun o sa mai iau inca un salariu in plus. Am reusit! Am rezistat in efort si ma simt bine acum. Urmeaza urmatorul nivel.

Multumesc! 🙂

Leave a Reply

