am votat

In week-end obisnuiesc sa merg cu mama pe la magazin si imi cumpara ce vreau eu. Ma incadrez in suma de 30 ron. :)) Azi mi-a cumparat apa si am carat 8 litri, plus o rola de servetele care costau 2.40 dar pe bon a costat 8 ron. A platit, dupa care am iesit din magazin. Eu am observat acest lucru si am rezolvat problema (i-au dat banii inapoi). Mi-am facut suc de rodie, mandariana si portocala, iar mai tarziu putin dau tura de parc cu amica C. Pana atunci mi-au mai venit niste idei despre demoralizare si dezvoltarea personala pe care acum o asociez cu dragostea de sine. Acum niste exercitii de gandire:

Demotivatia striveste sufletul si inima oamenilor, goale, ca niste jucarii.

Dragostea adevarata inseamna o inima plina de oameni. (Cea mai buna definitie de pana acum :))

Leave a Reply

