13.139

Deja se aduna presiunea, iar eu nu mai rezist (competitia la nivel emotional este din ce in ce mai amara). Too many doors open… de aceea o sa am nevoie de ajutor ca sa plec. O promovare m-ar arunca direct in gura lupului, (in biroul celor doi fosti amanti. :)) intr-un mediu in care nu am loc sa cresc.

Abia acum inteleg cat de greu este sa-ti lasi opera de arta libera ca pasarea cerului. m-am calmat acum (azi nu m-am ridicat dupa scaun). maine ma pun pe treaba. somn usor

PS: amica Cristina o sa-ti trimita pe ultima suta de metri… (o sa plece oricum.)

Leave a Reply

