work on it

Week-endul acesta am avut o scuza: am fost in perioada minunata. Totusi mi-am dat seama ca joc mai multe roluri la birou (de partenera si ter:apeut), roluri care ma impiedica sa ma gandesc mai mult la e-motiva. Azi am fost cu mama la cumparaturi de la 10 la 14.00 si acum ma duc din nou cu amica Cristina ca sa ii iau mamei cadoul. :)) Pasi fara numar, asadar. :)). Plus ca vreau sa o rog ca sa scrie scrisoarea magica. 🙂

PS: Oh, ce bine ca putem vorbi… ca eu as avea un inceput de problema. 🙂 Multumesc!

Pss: colegul meu marius face asa. odata m-am certata cu el si fix asa a reactionat. a tacut din gura si m-a lasat cu vorba in gura. eu vroiam sa stinga lumina pe timpul zilei iar el nu dorea acest lucru. tacerea de acest gen ma ucide pentru ca si eu m-am inchis la fel, instalandu-se ditamai prapastia. si cu greu, dupa cateva zile am inceput sa vorbim din nou. la nivel emotional nu avem o conexiune din acest motiv. cred ca mama lui cand era mic il certa dupa care il trimitea in camera lui. singur.

Psss: stii, ca eu am un stres sa nu ma placa oamenii de care imi pasa, deoarece eu inca ii fac pe plac lui mama, incerc sa o menajez. este un sentimentul de care sper sa scap in relatie cu ceilalti.

Leave a Reply

