La 18.00 in parc (adica 10.000 pasi :)

Azi am sarbatorit-o pe mama si pentru prima data a venit si Nati care are acum 6luni. Cuminte e putin spus. Nu a plans absolut deloc. Sunt atat de fericita acum deoarece mi-am incarcat bateriile.

Cand sa ajung acasa ma intalnesc cu vecina pe scara care uda florile. Din.una in alta imi spune ca sora ei o femeia doxata nu mai vrea sa mearga deoarece are picioarele umflate. Butuc. femeia nu vrea sa auda de medic si nici de pastile. refuza tratament. odata vecina mi-a spus ca ar vrea sa-i puna pastile in mancare dar nu era convinsa. eu azi dupa ce mi-a povestit cum se simte sora, doar i-am adus aminte. i-am spus ca este timpul sa actioneze, adica sa vorbeasca mai intai cu un medic. 🙂

Leave a Reply

