Training 30 min/zi

Ieri am facut 16.000 pasi, iar azi am inceput mai serios antenamentul. 30 minute dimineata. E o chestiune de respiratie… acum ma apuc de proiect, ca sa vezi ce surpriza placuta ti-am pregatit. 🙂 Multumesc este un cuvant prea mic in comparatie cu ce simt.

Ps. amica insista sa ma duc si eu sa lucrez acolo, salariul mediu pe economie fiind de 2500 euro, dar eu nu simt aceasta nevoie deoarece am in viata mea oameni care ma inradacineaza profund cu iubirea lor. Eu doar asa pot sa cresc. Multumesc

Psss:.azi am facut 17260 pasi, asa arata bratara si inca nu am obosit. acum la 18.22 ma apuc sa-mi fac o negresa pentru maine dimineata dupa antrenament. 🙂

Leave a Reply

