The right thing

Ma gandeam azi ca durerea mea de spate are la baza nefericirea mea la acest job. Oameni falsi (inautentici). Colegul-sef ma “umileste” adica nu ma considera egala lui la nivel uman si este mereu stresat in preajma mea. Nu mi-e mila de el, in schimb eu invat sa devin si mai responsabila.

Sa-ti spun ceva amuzant. La cat de mult m-am amarat cu durerea de spate mi-am zis sa nu ignor oportunitatile pe care mi le ofera firma. Azi i-am dat colegului din Amsterdam add pe FB. Dupa care mi-am pus la profil poza de acum 10 ani. Hihi, nu m-am schimbat mult. Am pus poza deoarece mi-a acceptat prietenia imediat. Si acum stie cum arat. Win-win. Incerc sa nu ma blochez ca in cazul colegilor mei. Eu iar iti sunt recunoscatoare. Multumesc. 🙂 maine urc scarile!

Ps: E single. De insurati nici sa nu mai aud… vreodata!

Leave a Reply

