Just walking

Dupa job am stat de vorba cu o colega noua care a primit o noua oferta de job care se pare ca e basic in prezent dar promite in viitor. (Intr-o agentie mareee). Ea aici cu noi se simte bine, domeniul ii este cunoscut. Buba este ca nu va avea perspective la o firma mica cu 10 oameni. Ea este genul introvert si… linistita. Sunt curioasa ce o sa aleaga. Eu as paria ca alege ceea ce stie deja sa faca. Obisnuinta.

Dupa discutie am mers vreo 3 statii mari pe jos si am juns acasa la 21.20.

Ah, mi- am adus aminte: in partea dreapta a capului la spate, dupa ureche, aveai niste pete rosii. Puteam sa prezic. 🙂 kidding… Se pare ca orice “semn” are un corespondent. Seara linistitoare!

Ah,mai am ceva sa-ti spun. Azi l- am vazut pe colegul de care imi placea in trecut ca s-a tuns scurt. Imi placea tare mult parul lui ondulat. Acum toata magia s-a evaporat. (Hihi)

In plus azi am primit complimentul ca par alta persoana. Mai frumoasa, as adauga eu. 🙂

Leave a Reply

