the real life

Asa… fara sa stau prea mult pe ganduri cred ca este usor sa cresti un copil. In imaginatie lucrurile par mult mai simple, totusi m-am convins ca nu este deloc asa. Sacrificiul adica implicarea 100% pentru o alta fiinta este cel mai complicat lucru. Iar daca noi femeile nu avem un ajutor de nadeje de ex. un partener iubitor, a creste singura un copil in zilele noastre este un chin si nu o placere…

Aseara am fost la D si am sarbatorit cu pizza. Ea si-a pus aparat dentar lucru care ma va motiva si pe mine, plus ca ma va ajuta cu tractiunea la sala.

PS intlamplarea face ca azi mi-am achizitionat de la mega un sampon si balsam Elseve. Initial sloganul era pentru ca meriti acum este pentru ca meritam. 🙂

Leave a Reply

