agitatie interioara

Aseara m-am trzit la ora 2.30AM satula de somn. Imi chioraiau matele, asa ca ma zis sa-mi fac o omleta in toiul noptii. Omplea cu oaua de prepelita, branza si masline. O tona de energie, dupa care normal ca nu am mai putut sa adorm. Am adormit pe la ora 5.20AM. Sunt agitata, dar, cu rabdare, maine o iau de la capat. Dis de dimineata! Seara frumoasa. Pe maine dimineata!

PS: sufli in lumanare (hihi) ce haios

Early bed time, today. 🙂 Somn usor!!!! 🙂

Pe când luna străluceşte peste-a tomurilor bracuri,
Într-o clipă-l poartă gândul îndărăt cu mii de veacuri,
La-nceput, pe când fiinţă nu era, nici nefiinţă,
Pe când totul era lipsă de viaţă şi voinţă, M.E.

 

Leave a Reply

