turbo

De la prima trezire si pana am adormit din nou am meditat la lucrurile importante pentru mine. Cand nu ma pot trezi dimineata folosesc  acest timp ca sa ma gandesc la ce am de facut in ziua respectiva si imi pun gandurile in ordine, cat de cat. Azi m-am trezit la 9.00 dupa care m-am dus sa platesc niste facturi plus cumparaturi. Fara mama in week-end eu nu prea mananc foarte bine, deoarece nu gatesc extraordinar  dar o sa ma descurc.

Atunci cand cineva ma place am observat ca devin mega anxioasa, iar acest lucru imi perturba viata. Autoreglarea emotionala este o abilitate pe care incep sa o dezvolt cu succes. Ieri a venit colegul D si mi-a spus ca a fost uimit de ceea ce scriu pe blog (despre copii) si s-a intrebat de unde stiu eu toate aceste lucruri. I-am explicat ca particip la un curs de mai bine de 5 ani si ca imi place acest lucru, aceasta activitate transformandu-se intr-o pasiune. Asa mi-am dat seama ca oamenii acestia (colegii mei) nu stiu ce inseamna viata buna. Nu au auzit de tine, dar eu vreau sa schimb acest lucru. Asa mi-am dat seama cat de multe stiu eu in comparatie cu ei (orbi de a binelea). Si mi-a urat succes.

PS: Blogul invizibil este in lucru motiv pentru care te rog sa nu-l citesti acum. Te anunt eu. 🙂

The New Science of the Creative Brain on Nature

http://www.outsideonline.com/2062221/new-science-creative-brain-nature

Leave a Reply

