stima de sine crescuta

Cica sunt prea complexa pentru colegul meu cel cu EQ mare. Sau e doar manipulare? Acest lucru m-a ambitionat teribil. O sa-i raspund cu aceeasi moneda. Sliky. :)) Stii tu: poti sa zici orice dar nu poti face orice! Zidul indiferentei se trece cu rabdare.

Anxietatea mea a scazut considerabil, deoarece acum stiu care-i este strategia. I’m back!

Maine la 5 si putin 🙂 ma trezesc, ca sa fiu fit. Azi am venit pe jos de la metrou, prin parc si maine voi avea o discutie cu sefa sa vad daca sunt sanse de promovare pentru la toamna, (ca deja ma plafonez) daca nu va trebui sa-mi fac un alt plan.

Maine iti trimit contractul. Anul acesta am relizat destul demulte (am plecat de la gunoaie m-am acomodat destul de repede cu un job care nu-mi place si inca anul nu s-a terminat)

PS; in prezent lucrez la noul blog si la toamna doresc sa-mi exprim dorinta de a lucra cu Gritty. Fie da sau nu, stima mea de sine, increderea va creste oricum! 🙂 Multumesc!

Leave a Reply

