mersul piticului? :))(in parc, wow)

Azi am facut primul pas. Prezentarea. Lucrez la noul blog despre somn. Sper sa iasa ceva frumos. Acum trebuie sa fac ce spun de aceea voi introduce si exercitii dimineata. Azi am dormit la pranz. Acum (20.00) ma bag la citit. Iau notite mai nou, ca sa am despre ce scrie pe blog. Somn usor!

Acesta este un blogul meu personal despre stil de viata, implinirea potentialului si inflorire. Ma atrage insatiabil sanatatea mintii si a corpului, de aceea am la indemana cele mai noi instrumente de lucru – cartile, science-based, desigur. 🙂

Lucrez in comunicare de mai bine de 15 ani si am o inclinatie aproape misterioasa in zona de publicitate, media & more.

Sunt un formator de comunicare (a)creditat, cu pasiuni si preocupari despre… somn. Ma fascineaza psihologia somnului si rolul urias pe care il joaca deprivarea de somn la copii si adulti. Mai multe despre o posibila revolutie a somnului, in curand.

sweet dreamzzz

Leave a Reply

