mersul pe jos…

Azi am fost la alergat. Pe stadion, am facut 3 ture fara oprire. Sunt tare mandra de mine. Acesta este recordul meu personal de pana acum. Am alergat in ritmul meu (incet:), m-am bucurat de aer, de cer si de luna si am alergat singura dar mai ales am mers. Liga “I” nu m-a bagat in seama, decat la final de cursa cand mi-au zis buna.(persoana care m-a invitat si antrenorul). M-am simtit invizibila, recunosc!

Aceasta experienta m-a ajutat sa vad cum alergatorii de performanta traiesc doar in lumea lor. Parca nu vad, nu aud, doar se uita la cronometru si atat. Nu se bucura, etc.

Deci, prin comparatie, iar simt o mare recunostinta pentru profesionalismul tau profund uman.

Blogul meu de mers pe jos, in versiunea finala de nume, este: https://recordpersonal.wordpress.com/

PS: M-am conversat cu Irina azi si poate de la anul vom organiza primul proiect pilot impreuna. Nu-mi fac asteptari, totusi mi-ar placea sa facem primul grup de suport care se plimba impreuna 10.000 de pasi pe zi.

Leave a Reply

