ecstatic

Ce finala! Ce meci! DAR si ce moment. Perfect! 🙂 M-am amuzat teribil cu numarul minim de cuvinte. :)) Acest aspect nu i i-am comunicat la telefon. Vei avea o surpriza placuta! (sper :))))

Azi toata ziua am lucrat la site si ,pentru ca mi s-a blocat netul, pagina “despre” s-a sters , etc, dar sper ca se va rezolva pana maine.

Duminica viitoare am prima mea petrecere a burlacitelor la Snagov! Yuhhuu! Toate gagicile (prietenele lui sis) vor fi acolo! E un moment bun ca sa le povestesc despre site. Site-ul inca nu e lansat. Cand incep campania de promovare o sa te anunt, in calitate de super-blogger, normal. 🙂

Multumesc!

Leave a Reply

