strategii relationale

In total week-end am mers 24 de kilometri, dar acum parca iti dau dreptate pentru ca nu stiu cati pasi am facut.

Nu degeaba am facut azi doua ture de parc ca soricelul. Sunt in perioada vitala in care trebuie sa ma gandesc mai mult la proiectul meu, (de care inca nu m-am apucat la capitolul content) dar sper sa gasesc idei bune si pentru mica cooperativĂ… 🙂 I-am ales pentru ca:

  • Alina are o minte limpede si ma pot baza pe intuitia ei;
  • Catalin are acelasi scop ca mine si nu este invidios 🙂 ci un reminder bun;
  • Crina sau Cosmina (cine raspunde prima) pentru imagine :)) (glumesc:)) – este elementul surpriza, (necalculat)
  • Uraaa, ne-a scris Lavinia :))
Leave a Reply

